Colombia, here I come! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Hanna Kroon - WaarBenJij.nu Colombia, here I come! - Reisverslag uit Medellín, Colombia van Hanna Kroon - WaarBenJij.nu

Colombia, here I come!

Door: Hanna

Blijf op de hoogte en volg Hanna

03 Januari 2015 | Colombia, Medellín

Dag 1.
Na maar enkele uurtjes geslapen te hebben stap ik dan om 5.45 in de auto om naar Schiphol te gaan en eindelijk mijn reis te beginnen. Ruim op tijd kwam ik aan, maar na eindelijk door douane te zijn, (nadat ik het halve vliegveld over mocht lopen, want logisch natuurlijk, moest ik bij terminal 3 mijn bagage afgeven en bij terminal 1 door de douane en daar vervolgens 40min! staan), moest ik me nog haasten voor het boarden ook. Als een van de laatste kwam ik dan ook bij het vliegtuig aan, wat helaas niet helemaal gebouwd was op mijn lengte, maar gelukkig zat er niemand direct naast me en kon ik schuin zitten. Hopend dat de volgende vlucht beter zou zijn, kwam ik aan in Madrid en liep vrolijk naar mijn volgende vlucht, het vliegtuig en de hoeveelheid beenruimte was aanzienlijk beter, maar helaas had ik het pech naast een kind van 1.5 te zitten, en geloof me, die worden niet blij van zo'n lange vlucht en krijgen ook gewoon poepluiers tijdens zo'n vlucht.
Eindelijk aangekomen in Bogota, maak ik meteen kennis met de Colombiaanse cultuur. Mijn vlucht zou om 18.08 (lokale tijd) vertrekken en daarom werd mij op het hart gedrukt dat ik toch echt uiterlijk 17.30 bij de gate moest zijn om te boarden. Als een echte Nederlander stond ik daar natuurlijk keurig om 17.25, en echt op zijn colombiaanse begon het boarden pas om 18.05. Eenmaal aangekomen in Medellin verliep alles dan eindelijk wel zonder slag of stoot, mijn bagage was keurig aangekomen (in tegenstelling tot die van wat Spanjaarden) en er stond al een chauffeur te wachten met een bordje: "Dra Hanna Kroon" in zijn handen, dat had de universiteit hier toch goed geregeld. Om 20.15 (02.15 Nederlandse tijd) kwam ik dan eindelijk aan in mijn hostel, en na mezelf nog gedwongen te hebben om niet voor 23.00 mijn bedje in te kruipen (dit om een jetlag te voorkomen) lag ik dan eindelijk 24 uur nadat ik opgestaan was in bed.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Colombia, Medellín

Viva Colombia!

Mijn oudste coschap in Apartadó en backpacken door Colombia

Recente Reisverslagen:

04 Maart 2015

Apartadó

03 Maart 2015

Las Amazonas!

20 Februari 2015

mini vakantie!

27 Januari 2015

Even opstarten

11 Januari 2015

A small piece of heaven
Hanna

Actief sinds 04 Jan. 2015
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 2394

Voorgaande reizen:

26 Maart 2015 - 06 April 2015

Ecuador

03 Januari 2015 - 26 Maart 2015

Viva Colombia!

Landen bezocht: